В нашому магазині немає мінімального замовлення. Будь-який товар можна купити від однієї одиниці.

Способи доставки

  • Нова Пошта (згідно з тарифами перевізника, при замовленні від 500 грн безкоштовно)
  • Почтомати Приватбанку (безкоштовно)
  • Доставка “Укрпошта” (згідно з тарифами перевізника, при замовленні від 300 грн безкоштовно)

Способи оплати

  • Оплата на карту Приватбанку. Реквізити, а також остаточну сумму для оплати, клієнт отримує в СМС повідомленні після остаточного комплектування замовлення і уточнення всіх деталей замовлення .
  • Оплата при отриманні (комісія Нової Пошти 20 грн + 2% від суми замовлення , Укрпошти – 2% від суми замовлення , оплата послуги з доставлення наложенного платежу оплачується клієнтом) 

Відправлення замовлення здійснюється в день його збирання й комплектації у випадку, якщо клієнтом вибрана оплата наложенним платежем, і в день оплати замовлення, якщо обрана оплата на карту. Післе формування і відправлення замовлення  клієнту буде надіслано номер Експрес-накладної в СМС пвідомленні на номер, вказаний під час реєстрації.

В деяких випадках, якщо замовленного вами товару немає на складі, менеджер магазину звяжеться з вами для уточнення деталей.

Регіони доставки:

    Україна:
      • Вінницька область
      • Волинська область
      • Дніпропетровська область
      • Донецька область (за винятком тимчасово окупованих територій)
      • Житомирська область
      • Закарпатська область
      • Запорізька область
      • Івано-Франківська область
      • Київ
      • Київська область
      • Кіровоградська область
      • Луганська область (за винятком тимчасово окупованих територій)
      • Львівська область
      • Миколаївська область
      • Одеська область
      • Полтавська область
      • Рівненська область
      • Сумська область
      • Тернопільська область
      • Харківська область
      • Херсонська область
      • Хмельницька область
      • Черкаська область
      • Чернігівська область
      • Чернівецька область

        Питання з комплектації замовлення

        1. Будь-які питання і притензії по кількості і налявності товарів у Вашому замовленні приймаються ВИКЛЮЧНО при ОТРИМАННІ товару у ВІДДІЛЕННІ ПОШТИ.
        2. Притензії про недостатній (зниклий, втрачений, зниклий) товар ПІСЛЯ ОГЛЯДУ ПОСИЛКИ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.
        3. Притензії про БРАК товару приймаються в період до 3(трьох) днів з моменту отримання Вами замовлення.